כמה יעלו לכם מתקנים מתנפחים להשכרה?

אתם חוגגים בקרוב יום הולדת לילד היקר שלכם? אתם מארגנים עם כמה הורים פעילות קיץ לילדים? הדרך שלכם למנף את החגיגה ובעיקר להעניק חוויה של כייף ושחרור לילדים היא עם מתקנים מתנפחים להשכרה! גם אתם, כמו עוד המון הורים אחרים רוצים לדבוק בתקציב שפוי ולעמוד בגבולותיו.

רגע לפני שאתם חותמים על עוד אירוע מוצלח שאתם מפיקים לילדים, הכירו גם אתם את הפרמטרים שישפיעו על עלות המתקנים המתנפחים לאירוע שאתם חוגגים. הנוסחה לפיה מחושבים המחירים: כמות הילדים המשתתפים ומספר המתקנים.

 

כמה ילדים עתידים להשתתף בחגיגה?

הדבר הראשון שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא את מספר הילדים שעתידים להשתתף בחגיגה. מדוע חשוב לחשב את כמות הילדים המוזמנים? מאחר והם ישפיעו על מספר המתקנים המתנפחים שתצטרכו.

אם אתם חוגגים עם עשרה ילדים, הרי שמתקן מתנפח אחד קטן יספיק וכאן תחתמו את ההוצאה שלכם, ואילו אם אתם חוגגים אירוע גדול משתתפים עם כ-50 ילדים, הרי שתצטרכו כמה מתקנים מתנפחים שונים או מתקן אחד גדול שבעבורו תצטרכו לשלם יותר. כך או כך, דרך “טרמפולינו” אתם זוכים ליהנות משירות של מתקנים מתנפחים להשכרה במחירים הוגנים ונוחים לכל כיס!

 

כמה מתקנים תרצו להשכיר?

איך תדעו כמה מתקנים מתנפחים אתם צריכים לאירוע שלכם? ההמלצה הברורה היא לעבוד בשיתוף פעולה עם הצוות של “טרמפולינו” שידע ליצור את השידוך המושלם בין גילאי החוגגים, מספר הילדים וכמות המתקנים הנדרשת.

שימו לב, כי תמיד תוכלו לחסוך עם מתקנים קטנים או מספר מצומצם של מתקנים, אך בהתאמה גם החוויה של הילדים נפגעת. הכייף הגדול במתקנים המתנפחים הוא לאפשר לילדים לקפץ בחופשיות מבלי שהמתקנים צפופים ועליהם כמות גדולה של ילדים. מעבר לכך, כמות ילדים גדולה באופן קיצוני על מתקן שאינו מתאים יכולה להיות גם מאד לא בטיחותית.

 

לכו על דיל – הוא משתלם הרבה יותר!

דרך “טרמפולינו” תוכלו ליהנות גם מדילים משתלמים מאד של חבילות מתנפחים! מדוע כדאי לבחור דווקא בחבילה? כידוע, לכבוש את סף הריגוש של הילדים זו לא תמיד משימה פשוטה, כך שעליכם לחשוב דרך קבע איך להפתיע אותם ולרגש אותם לאורך החגיגה.

חבילת המתנפחים שלנו באה לענות בדיוק על הצורך הזה: משלבים כמה מתקנים שונים באירוע, מה שיוצר גיוון ומפחית את העומס על המתקנים המתנפחים לאורך האירוע שאתם חוגגים. מעבר לכך, הדיל משתלם יותר כלכלית, זאת מאחר והבחירה בכמה מתנפחים שונים ובודדים תעלה לכם יותר. המתקנים מתאימים לילדים מגיל 4 ועד גיל 12.

 

אין מחיר לחברה מובילה ומתקנים בטוחים

כשאתם מחשבים כמה מתקנים מתנפחים להשכרה יעלו לכם, חשוב שתזכרו לאורך כל הדרך כי אין באמת מחיר למתקנים איכותיים, לכייף של הילדים ולמתקנים בטיחותיים. אנחנו ב”טרמפולינו” מקפידים על סטנדרט גבוה וחסר פשרות של בטיחות ועובדים עם כל האישורים וההיתרים הרלוונטים.

המתקנים שלנו הם מתקנים שתוכלו להפעיל בכוחות עצמכם עם ערכה מיוחדת ומלאה הניתנת לכם לאורך האירוע. הפכו גם את האירוע של ילדכם לאירוע קופצני, מאתגר, חברתי ומלכד עם מתקנים מתנפחים בשלל צורות וצבעים! אמרתם מתקנים מתנפחים להשכרה? אמרתם “טרמפולינו”!

 

שתפו ברשתות החברתיות: