השכרת מתנפחים – יחיד או חבילה משולבת?

בכל אירוע שאליו מוזמנים ילדים צריכים גם לדאוג לפתרונות שונים לילדים: החל מהמזון שיוגש להם באמצעות דוכני מזון ועד לאטרקציה שתשמח אותם ותעסיק אותם. החלטתם לבחור באטרקציה של מתנפחים לילדים? המטרה שלכם בתור מארגני האירוע היא להבטיח את שביעות רצונם של הילדים. מה שקורה בפועל המון פעמים הוא שמזמינים כמות מסוימת של ילדים ומתקן מתנפח בודד. התוצאה? צפיפות, ילדים לא מרוצים ופתרון המגיע בדמות עליה למתקן המתנפח בתורות.  

על פי מה בוחרים מתנפחים לאירוע?

כיום, ניתן להפיק אירועים שונים לרבות יום ההולדת עם חבילת מתנפחים גדולה וייחודית! כך, אתם יכולים להיות שקטים כי כל הילדים החוגגים יהיו גם ילדים שמחים. הפכו את האירוע שלכם עם השכרת מתנפחים במרכז לאירוע בלתי נשכח עבורם – אירוע שבו הם יקפצו לגובה מרוב אושר!

כמות הילדים באירוע

אז אכן, תוכלו ליהנות משירות השכרת מספר מתקנים מתנפחים ליום הולדת. החברות המובילות מציעות מראש דילים מוכנים של מספר מתנפחים. שימו לב, כי לא בכל מקרה יהיה כדאי לבחור בשירות של מספר מתנפחים לאירועים, אלא לעתים מתקן אחד בודד יוכל לענות לכם על הצורך. מה הפרמטר שאמור לסייע לכם בבחירתכם? מספר הילדים המוזמנים אל האירוע כמובן. ישנם מתנפחים קטנים המתאימים לקבוצות קטנות, בעוד ישנם מתנפחים להשכרה המתאימים גם לעד כ-60 ילדים. אפיינו את אופי האירוע שלכם ואת מספר המוזמנים ורק לאחר מכן החליטו האם עליכם לבחור במספר מתקנים או במתקן בודד.

חוסכים בהוצאות על קישוטים לאירוע

שירות של השכרת מתנפחים לילדים הוא שירות שבא לתת לכם מענה בדמות אטרקציה לילדים באירוע. אולי אתם לא חושבים על זה מיד, אך אם תחשבו על זה לרגע, הרי שדיל של מתנפחים, בו אתם זוכים לשלב באירוע כמה מתנפחים שונים, מאפשר לכם ליהנות גם מתפאורה עשירה באירוע. למתקנים המתנפחים נוכחות רבה גם הודות לגודל שלהם וגם הודות לצבעים שלהם, כך שהמעטפת הכוללת שלהם משמשת אתכם בתור תפאורה צבעונית לאירוע. כך, אתם גם נהנים משירות של מתנפחים להשכרה בזול ואתם גם יכולים להוציא הרבה פחות כסף על קישוטים חד פעמיים.

מתקנים מתנפחים צפופים? לא במקרה הזה

המטרה של מתקנים מתנפחים להשכרה היא להעניק לילדים חוויה חד פעמית ויוצאת דופן. אם אתם חוגגים יום הולדת לילדכם לדוגמא עם השכרת מתנפחים לאירועים, הרי שאתם רוצים להבטיח כי החגיגה שלו תהיה מושלמת ושהילדים שיגיעו לחגוג איתו יהנו. המון פעמים מה שקורה הוא שהמתקן לא מתאים בגודלו לכמות הילדים, כך שבמקום אטרקציה נוצר כאוס שעליכם לפתור בזמן אמת. עם דיל של השכרת מתקנים מתנפחים  הכולל כמה מתנפחים, אתם יכולים להיות שקטים כי לכל ילד יהיה מקום במתקנים השונים.

מענה מושלם לכל קבוצת גיל באירוע

כמו כן, השכרת מתנפחים מאפשרת לכם גם להעניק מענה איכותי לכל קבוצת גיל באירוע. אתם חוגגים אירוע משפחות בו מתארחים ילדים מגיל 4 ועד גיל 10? הרי שלכל קבוצת גיל מתאים מתנפח אחר. על כן, עם השכרת מתנפחים בזול של מספר מתנפחים שונים, כל קבוצת גיל מקפצת מהנאה על המתנפחים המתאימים לה. בעוד לקטנטנים יהיו מתנפחים עם כדורים, ולילדים הגדולים יותר יהיו מתנפחים עצומים עליהם הם יוכלו לקפוץ מאושר.

 

שתפו ברשתות החברתיות: